Wrike

Wrike

Gerencie seus projetos do início ao fim com o Wrike.

4,2/5 (1573 avaliações)

Resumo do Wrike

O que é o Wrike?

O Wrike é uma ferramenta de colaboração e gestão de projetos em nuvem que ajuda os usuários a gerenciar projetos do início ao fim, fornecendo total visibilidade e controle das tarefas. Essa solução completa conduz os projetos desde a solicitação inicial e o acompanhamento do progresso do trabalho até os relatórios de resultados.

Com o Wrike, os gerentes de projetos e líderes de equipe obtêm uma ferramenta eficiente para coletar e organizar os requisitos do projeto, criar planos de projeto e visualizar cronogramas no gráfico de Gantt. À medida que o trabalho avança, os planos do projeto podem ser ajustados facilmente e todas as equipes envolvidas recebem notificações sobre as mudanças no trabalho. O gerador de relatórios personalizados ajuda os usuários a dividir os dados do projeto para apresentar os resultados aos executivos ou às equipes.

Com atualizações de trabalho em tempo real e painéis pessoais, cada membro da equipe tem uma compreensão clara das prioridades de seu trabalho. À medida que tarefas, arquivos e discussões são recuperados das sequências de e-mail e planilhas não compartilhadas e trazidos para um espaço de trabalho central, as equipes podem dedicar mais tempo ao trabalho, em vez de pesquisar atualizações e informações.

Resumo do Wrike

Preços

A partir de
US$ 24,80/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço

Recursos do Wrike

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Ásia, Austrália, Brasil, Canadá, China e outros 5, Europa, Alemanha, Índia, Japão, América Latina
Idiomas
Danês, Inglês, Francês, Alemão, Italiano e outros 9, Japonês, Coreano, Norueguês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Sueco, Ucraniano

Capturas de tela

Captura de tela do Wrike: Interactive Gantt chart (Timeline)
Captura de tela do Wrike: Interactive Gantt chart (Timeline) Captura de tela do Wrike: Task view Captura de tela do Wrike: Real time customized reports Captura de tela do Wrike: Custom Workflows Captura de tela do Wrike: Project dashboard Captura de tela do Wrike: Native mobile apps for Iphone and Android Captura de tela do Wrike: Wrike requests Captura de tela do Wrike: Proofing and approvals of digital assets

Wrike - Avaliações

Wrike - Avaliações

Classificação geral
4,2
/
5
Excelente
742

Muito bom
588

Regular
163

Ruim
50

Péssimo
30

Relação qualidade/preço
4
Recursos
4,2
Praticidade
4
Suporte ao cliente
4,3
85% dos usuários recomendam este app
Gabriel L.

I've researched & tested every major player in the "project management" space and Wrike Leads...

Wrike is an exceptionally well-developed tool that even offers integration with Outlook to help keep project communication and schedules organized and on-time.


Traduzir com Google
Austin H.

Ideal for Small Businesses — Not for Large Enterprises

Wrike worked for a while, but our company grew out of it quickly. Development updates are random and rare. Plus, some features seem really outdated/none existent compared to other solutions. We wanted something that was more modern with more features and customizable options.


Traduzir com Google
Joelle L.

Not My Favorite Product

We had a good implementation specialist helping us to configure the product. It wasn't as easy to train others on it, so we weren't able to use it everywhere we wanted to. In some areas, it's intuitive, in others, it's very clumsy.

A few things solidified my decision in discontinuing use of the software:

At the end of the day, creating a project plan and moving between formats/views caused my plans to list in alphabetical order, then reset, then tasks disappeared, then reappeared. Tasks would move, then return to where they were, and then duplicate. This was a badexperience when you're trying to make a basic project plan, and I ended up in MS Project, then simply exported it for my immediate need. It was much simpler.

Another reason was their lack of support. I had issues with the billing and customer success sides. At one point, our statements were being sent to the wrong person, after I had asked to be the main contact. Then they deactivated our account with no warning, and when I asked they said "it's written on the invoice". I supposedly had access to a CSM, but they never called. When I asked to be contacted by a manager, I was told they would call me and they never did. I also ended up with a credit on the account, after they shut it down saying we hadn't paid


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Avaliador Verificado

Looks amazing, hard to use in practice, with unresponsive community support

We tried to solve the problem of a shared project and task management platform, but Wrike was too complicated, clunky.


Traduzir com Google
Megan M.

Great collaboration tool with a few quirks

Needed a way to reduce the number of emails for our team. We wanted to eliminate the need to think about the next step or the next reviewer, that is handled now with blueprints and workflows. It gives the designers more time to design and they spend less time managing getting feedback from other parties. There is a learning curve but it's still easier than trying to manage an entire department's projects in separate project plans or task lists.


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Gabriel L.
Setor: Internet
Porte da empresa: Profissional autônomo
Traduzido para o Português

I've researched & tested every major player in the "project management" space and Wrike Leads All

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 11/05/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Wrike is an exceptionally well-developed tool that even offers integration with Outlook to help keep project communication and schedules organized and on-time.

Vantagens

I'm a big fan of squeezing every additional second of my day, and as such, I'm constantly trying to do more in less time! Wrike keeps my projects on-time & on-budget, while allowing client collaboration.

Desvantagens

I haven't found any major issues, perhaps the setup could be a little less involved but if you put in the time, you reap the rewards of a top project management tool.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Austin H.
Setor: Publicidade e marketing
Porte da empresa: 10.001+ funcionários
Traduzido para o Português

Ideal for Small Businesses — Not for Large Enterprises

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 12/12/2019
Fonte da avaliação: Capterra

Wrike worked for a while, but our company grew out of it quickly. Development updates are random and rare. Plus, some features seem really outdated/none existent compared to other solutions. We wanted something that was more modern with more features and customizable options.

Vantagens

Wrike has a modern UI that builds appeal to users.

The tool itself is simple and easy for most to understand.

Desvantagens

Wrike doesn’t have a spellcheck tool built-in by default. There’s one available, but each user has to sign-up for beta testing on their own time. It seems very strange that it’s not standard by now.

Wrike sends email notifications when a user is @ mentioned. However, the email takes about 20 minutes before it’s delivered to an inbox. You need to have the program up and running on your desktop if you want to have an immediate notification.

Wrike’s review tool is very basic yet extremely hard to use. Our company gave up on using it all together and rely on another software.

Detalhamento da qualificação

Praticidade

Probabilidade de recomendação: 6.0/10

Joelle L.
Setor: Software
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português

Not My Favorite Product

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 08/11/2019
Fonte da avaliação: Capterra

We had a good implementation specialist helping us to configure the product. It wasn't as easy to train others on it, so we weren't able to use it everywhere we wanted to. In some areas, it's intuitive, in others, it's very clumsy.

A few things solidified my decision in discontinuing use of the software:

At the end of the day, creating a project plan and moving between formats/views caused my plans to list in alphabetical order, then reset, then tasks disappeared, then reappeared. Tasks would move, then return to where they were, and then duplicate. This was a badexperience when you're trying to make a basic project plan, and I ended up in MS Project, then simply exported it for my immediate need. It was much simpler.

Another reason was their lack of support. I had issues with the billing and customer success sides. At one point, our statements were being sent to the wrong person, after I had asked to be the main contact. Then they deactivated our account with no warning, and when I asked they said "it's written on the invoice". I supposedly had access to a CSM, but they never called. When I asked to be contacted by a manager, I was told they would call me and they never did. I also ended up with a credit on the account, after they shut it down saying we hadn't paid

Vantagens

I liked the ability to collaborate, both internal and external. I also liked the Trello style boards for tasks, as well as the ability to mention people and easily improve communication flows. The implementation was decent.

Desvantagens

The scheduling feature was very buggy, the drag and drop feature was not flexible, and the customer service was non existant. The billing wasn't right, they do not contact you unless they want something, and the product purpose can be replicated using other tools (Monday, MS Project, Excel/Trello)

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 0.0/10

Avaliador Verificado
Setor: E-Learning
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português

Looks amazing, hard to use in practice, with unresponsive community support

Usado Semanal durante Mais de um ano
Avaliado em 06/02/2020
Fonte da avaliação: Capterra

We tried to solve the problem of a shared project and task management platform, but Wrike was too complicated, clunky.

Vantagens

Wrike provides a web-based platform that lets the whole team see the projects and tasks we have before us.

Desvantagens

The interface is clunky. Multiple clicks are required for almost anything, and the views are not intuitive. Very difficult to get team adoption because ordinary users find it too complex.
We have also found the customer service lacking. We tried to solve a billing problem and it has taken five months. I have also seen community requests for features totally ignored, including the most obvious feature: being able to convert a task to a project. People write in about this every day but the developer team does not even reply in the community.
Finally, the ios application, while improving, is still subpar.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 5.0/10

Megan M.
Setor: Publicidade e marketing
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português

Great collaboration tool with a few quirks

Usado Diariamente durante 1 a 5 meses
Avaliado em 19/03/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Needed a way to reduce the number of emails for our team. We wanted to eliminate the need to think about the next step or the next reviewer, that is handled now with blueprints and workflows. It gives the designers more time to design and they spend less time managing getting feedback from other parties. There is a learning curve but it's still easier than trying to manage an entire department's projects in separate project plans or task lists.

Vantagens

This software allow me, as the marketing manager, to distribute work to my team and track progress. The workflows are awesome - allowing you to program the flow for approvals. You can review and suggest changes to creative easily within the platform and our designers use the InDesign plugin. I can record everything the team does- big projects to little tasks. I can set up blueprints for recurring projects so there is less work to set up a new project. There is a desktop app that makes it easy to keep track of open requests. We were able to create a marketing intake form for other departments to use to order new marketing projects, business cards, emails, etc and the form automatically assigns the work to the responsible person on the team.

Desvantagens

There is a learning curve to using the program - especially to figure out the best way to view to-do lists. We are finding that customized dashboard are much better but they could still use some development work.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 7.0/10

Recomendação do usuário
8/10
Baseado em 1.573 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Wrike

Preço do Wrike

A partir de
US$ 24,80/mês
Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço
Relação qualidade/preço
4/5
Baseado em 1.573 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Wrike

Recursos do Wrike

API
Acompanhamento de atividades
Controle de tarefas
Controle do tempo do projeto
Ferramentas de colaboração
Gestão de projetos
Gestão de tarefas
Gráficos de Gantt
Integração de terceiros
Interface para arrastar e soltar
Monitoramento do progresso
Múltiplos projetos
Notificações automáticas
Painel de atividades
Planejamento de projetos
Priorizar
Projeções
Quadros de horários
Rastreamento do projeto
Relatórios e estatística
Recursos
4,2/5
Baseado em 1.573 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Categorias

Remote Monitoring and Management Software Software de Comunicação de Equipe Software de Mensagem Instantânea e Chat Software de Suporte e Atendimento ao Cliente Programas de Assistência Remota Software de Planejamento de Projeto Software de Gerenciamento de Atividades de Campo Software de Gerenciamento de Serviços do Campo Software de Gestão de Campanhas Ferramentas de Marketing Sistemas de Gestão de Operações Sistemas de Agendamento Software de BPM (Gerenciamento de Processos de Negócios) Software CNS Software de Website e eCommerce Software de Publicidade Software Suite Ferramentas de Colaboração Software de Automatização de Serviços Profissionais Software de Gestão de Projetos e Planejamento Ferramentas de Gestão de Projetos Ferramentas de Colaboração WEB Software para Consultoria Software de Serviços Profissionais Software Específico de Indústria Software de Gestão de Fluxo de Trabalho Software de Colaboração de Projetos Ferramentas de Gestão de Tarefas Ferramentas de Gestão de Tempo Software de Gestão de Portfólios de Projeto Sistemas de Monitoramento de Problemas Software de Gestão de TI Software de Gestão de Negócios Software de Inteligência Empresarial e Análises Software Agile Software de Gestão de Projetos Visuais Software de Publicidade de Display Software de Calendário Ferramentas de Gestão de TI Ferramentas de Relatórios Analíticos Software de Roteiro de Produtos Software de Gestão de Produtos Software de Plano de Marketing Software de Controle de Erros de Programação Software OKR Software de RH e Gestão de Empregados Sistemas de Gestão de Projetos de TI Programas de Serviço de TI Software para Desenvolvimento de Jogos Software para Ferramentas de Desenvolvimento Software de Gestão de Recursos Software de Rastreamento de Projetos

Vídeos e Tutoriais

Vídeos e Tutoriais

Perguntas frequentes sobre o Wrike

Perguntas frequentes sobre o Wrike

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Wrike.

P: Que tipo de planos o Wrike oferece?

O Wrike oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 24,80/mês

Modelo de preços: Gratuito, Assinatura

Teste Grátis: Disponível

P: Quais são os principais recursos do Wrike?

Não temos informações sobre os recursos do Wrike.

P: Quem costuma usar o Wrike?

Os clientes habituais do Wrike são:

Grandes empresas, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o Wrike está?

O Wrike está nos seguintes idiomas:

Danês, Inglês, Francês, Alemão, Italiano, Japonês, Coreano, Norueguês, Polonês, Português, Russo, Espanhol, Sueco, Ucraniano

P: Que tipo de planos o Wrike oferece?

O Wrike tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Assinatura

P: O Wrike é compatível com disponíveis móveis?

O Wrike é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O Wrike se integra com quais outros aplicativos?

O Wrike se integra com os seguintes aplicativos:

Azuqua, Bitium, Built.io Flow, Bynder, Cronforce, Dropbox, Hubstaff, Kissflow Digital Workplace, Workato, Zapier

P: Que nível de suporte o Wrike oferece?

O Wrike oferece as seguintes opções de suporte:

Base de conhecimento, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo