Resumo do Wrike

O que é o Wrike?

O Wrike é uma ferramenta de colaboração e gestão de projetos em nuvem que ajuda os usuários a gerenciar projetos do início ao fim, fornecendo total visibilidade e controle das tarefas. Essa solução completa conduz os projetos desde a solicitação inicial e o acompanhamento do progresso do trabalho até os relatórios de resultados.

Com o Wrike, os gerentes de projetos e líderes de equipe obtêm uma ferramenta eficiente para coletar e organizar os requisitos do projeto, criar planos de projeto e visualizar cronogramas no gráfico de Gantt. À medida que o trabalho avança, os planos do projeto podem ser ajustados facilmente e todas as equipes envolvidas recebem notificações sobre as mudanças no trabalho. O gerador de relatórios personalizados ajuda os usuários a dividir os dados do projeto para apresentar os resultados aos executivos ou às equipes.

Com atualizações de trabalho em tempo real e painéis pessoais, cada membro da equipe tem uma compreensão clara das prioridades de seu trabalho. À medida que tarefas, arquivos e discussões são recuperados das sequências de e-mail e planilhas não compartilhadas e trazidos para um espaço de trabalho central, as equipes podem dedicar mais tempo ao trabalho, em vez de pesquisar atualizações e informações.

Resumo do Wrike

Preços

A partir de
US$ 9,80/mês

Opções de preços

Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço

FREE: plano básico para equipes de até 5 usuários: Projetos e colaboradores ilimitados, recursos principais.
Professional: $9,80 por usuário / mês
Business: $24,80 por usuário / mês faturado anualmente
Enterprise: para receber preços precisos, entre em contato diretamente com o Wrike.


Recursos do Wrike

Dispositivos
Porte da empresa
P M G
Mercados
Estados Unidos, Canadá, Reino Unido, Austrália, China e outros 5, Índia, Japão, Alemanha, Brasil, México
Idiomas
Alemão, Coreano, Danês, Espanhol, Francês e outros 9, Inglês, Italiano, Japonês, Norueguês, Polonês, Português, Russo, Sueco, Ucraniano

Mídias

Interactive Gantt chart (Timeline)
Task view
Real time customized reports
Custom Workflows
Project dashboard
Native mobile apps for Iphone and Android
Wrike requests
Proofing and approvals of digital assets
Wrike - Vídeo Wrike - Vídeo Wrike - Vídeo Captura de tela do Wrike: Interactive Gantt chart (Timeline) Captura de tela do Wrike: Task view Captura de tela do Wrike: Real time customized reports Captura de tela do Wrike: Custom Workflows Captura de tela do Wrike: Project dashboard Captura de tela do Wrike: Native mobile apps for Iphone and Android Captura de tela do Wrike: Wrike requests Captura de tela do Wrike: Proofing and approvals of digital assets

Wrike - Avaliações

Wrike - Avaliações

Classificação geral
4,2
/
5
Excelente
767

Muito bom
602

Regular
166

Ruim
52

Péssimo
30

Relação qualidade/preço
4
Recursos
4,2
Praticidade
4
Suporte ao cliente
4,3
85% dos usuários recomendam este app
Laetitia B.

Wrike for small businesses


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Mike H.

Excellent tool for PM's, Easy to use for non-PM's

This has been a fantastic addition to our Projects Division toolkits, and has been integral in the success of several projects we have run via Wrike. Without this tool we would not have been able to properly organize all of the steps and milestones, and undoubtedly would not have had such success with each project we completed.


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Joelle L.

Not My Favorite Product

We had a good implementation specialist helping us to configure the product. It wasn't as easy to train others on it, so we weren't able to use it everywhere we wanted to. In some areas, it's intuitive, in others, it's very clumsy.

A few things solidified my decision in discontinuing use of the software:

At the end of the day, creating a project plan and moving between formats/views caused my plans to list in alphabetical order, then reset, then tasks disappeared, then reappeared. Tasks would move, then return to where they were, and then duplicate. This was a badexperience when you're trying to make a basic project plan, and I ended up in MS Project, then simply exported it for my immediate need. It was much simpler.

Another reason was their lack of support. I had issues with the billing and customer success sides. At one point, our statements were being sent to the wrong person, after I had asked to be the main contact. Then they deactivated our account with no warning, and when I asked they said "it's written on the invoice". I supposedly had access to a CSM, but they never called. When I asked to be contacted by a manager, I was told they would call me and they never did. I also ended up with a credit on the account, after they shut it down saying we hadn't paid


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Sanskriti G.

Wrike; a comprehensive project management tool

Overall, we had a positive experience with the application. We deployed wrike at our desk, and able to get optimum results. We were able to manage 250+ employees from a single application. With wrike we were able to track everything including project schedules, working hours, ongoing tasks with detailed reports and analytics with visualizations and work flows. So, I would prefer wrike when it comes to project management, and it has been a great asset for team collaboration and event handling.


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Gabriel L.

I've researched & tested every major player in the "project management" space and Wrike Leads...

Wrike is an exceptionally well-developed tool that even offers integration with Outlook to help keep project communication and schedules organized and on-time.


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Laetitia B.
Setor: Design
Porte da empresa: 2-10 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Wrike for small businesses

Usado Diariamente durante Mais de dois anos
Avaliado em 13/01/2021
Fonte da avaliação: Capterra

Vantagens

It's flexible and there are multiple ways to look at projects/task depending on how users like to see things. For example as a list, Gantt chart, table or Boards which is really handy as we have designers and programmers who work very differently.

The decision to go with Wrike was also skewed by the ability to have external collaborators join the team.

The ability to add custom fields makes it easy to add information required.

Different views enable tasks to be seen by project, person, folder etc.

Being able to track time on each task is also really useful and easy for everyone.

New features are being rolled out frequently and Wrike is fast catching up on the areas I thought were lacking initially.

Desvantagens

The flexibility and customisation makes it a bit confusing to start with, and I also found that the initial set up we had was not optimal. This was the first time we used a Project Management system to this extent, so this may be more of a user error issue.

The "CRM" workaround I don't think is worth the trouble.

The pricing model is the one that I think lets Wrike down the most. I understand the reason for a minimum of 5 seats, but every increment after this is in 5 seats as well. For a small business, this is a real issue in my view. This is also the case for additional features, many of which are only used by Admin, but are invoiced for each seat.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 7.0/10

Mike H.
Setor: Gestão da educação
Porte da empresa: 201-500 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Excellent tool for PM's, Easy to use for non-PM's

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 19/10/2020
Fonte da avaliação: Capterra

This has been a fantastic addition to our Projects Division toolkits, and has been integral in the success of several projects we have run via Wrike. Without this tool we would not have been able to properly organize all of the steps and milestones, and undoubtedly would not have had such success with each project we completed.

Vantagens

We were looking for a full project management suite our PM was focused on a robust tool that met all of the PM standards and requirements. As we reviewed various software suites we found that although many met their needs, they were very difficult to use and understand for non-project oriented staff; this was critical for us many staff are required to interact with the Projects Division as part of their stakeholder and SME roles. We were very happy to see Wrike had a friendly and very usable interface that non-PM focused users could interact with easily.

Desvantagens

As an admin level user for myself it is very easy to get 'lost' within Wrike, as I have access to all projects, tasks and PM features. Although note that this isn't a fault of the software but rather how we configured our environment and user access.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 10.0/10

Joelle L.
Setor: Software
Porte da empresa: 51-200 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Not My Favorite Product

Usado Diariamente durante 6 a 12 meses
Avaliado em 08/11/2019
Fonte da avaliação: Capterra

We had a good implementation specialist helping us to configure the product. It wasn't as easy to train others on it, so we weren't able to use it everywhere we wanted to. In some areas, it's intuitive, in others, it's very clumsy.

A few things solidified my decision in discontinuing use of the software:

At the end of the day, creating a project plan and moving between formats/views caused my plans to list in alphabetical order, then reset, then tasks disappeared, then reappeared. Tasks would move, then return to where they were, and then duplicate. This was a badexperience when you're trying to make a basic project plan, and I ended up in MS Project, then simply exported it for my immediate need. It was much simpler.

Another reason was their lack of support. I had issues with the billing and customer success sides. At one point, our statements were being sent to the wrong person, after I had asked to be the main contact. Then they deactivated our account with no warning, and when I asked they said "it's written on the invoice". I supposedly had access to a CSM, but they never called. When I asked to be contacted by a manager, I was told they would call me and they never did. I also ended up with a credit on the account, after they shut it down saying we hadn't paid

Vantagens

I liked the ability to collaborate, both internal and external. I also liked the Trello style boards for tasks, as well as the ability to mention people and easily improve communication flows. The implementation was decent.

Desvantagens

The scheduling feature was very buggy, the drag and drop feature was not flexible, and the customer service was non existant. The billing wasn't right, they do not contact you unless they want something, and the product purpose can be replicated using other tools (Monday, MS Project, Excel/Trello)

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 0.0/10

Sanskriti G.
Setor: Serviços e tecnologia da informação
Porte da empresa: 501-1.000 funcionários
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

Wrike; a comprehensive project management tool

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 16/10/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Overall, we had a positive experience with the application. We deployed wrike at our desk, and able to get optimum results. We were able to manage 250+ employees from a single application. With wrike we were able to track everything including project schedules, working hours, ongoing tasks with detailed reports and analytics with visualizations and work flows. So, I would prefer wrike when it comes to project management, and it has been a great asset for team collaboration and event handling.

Vantagens

Wrike is quick and easy to setup. It has clean interface with variant functionality. Well its initutive with smooth navigation and flexible for team collaboration where users are able to organize the workforce and utilize the resources at work.

Desvantagens

With its rock- solid performance at work, I couldn't notice demerits with the app. However, its quite expensive when it comes to pricing. But the features we are getting up with the app purchase is at the top, and can't deny that its way better than other competitive project management tools.

Detalhamento da qualificação

Praticidade
Suporte ao cliente

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Gabriel L.
Setor: Internet
Porte da empresa: Profissional autônomo
Traduzido para o Português
Traduzido para o Português

I've researched & tested every major player in the "project management" space and Wrike Leads All

Usado Diariamente durante Mais de um ano
Avaliado em 11/05/2020
Fonte da avaliação: Capterra

Wrike is an exceptionally well-developed tool that even offers integration with Outlook to help keep project communication and schedules organized and on-time.

Vantagens

I'm a big fan of squeezing every additional second of my day, and as such, I'm constantly trying to do more in less time! Wrike keeps my projects on-time & on-budget, while allowing client collaboration.

Desvantagens

I haven't found any major issues, perhaps the setup could be a little less involved but if you put in the time, you reap the rewards of a top project management tool.

Detalhamento da qualificação

Relação qualidade/preço
Praticidade

Probabilidade de recomendação: 9.0/10

Recomendação do usuário
8/10
Baseado em 1.617 usuários
Compare as alternativas por recomendação dos usuários
Compare com alternativas

Preço do Wrike

Preço do Wrike

A partir de
US$ 9,80/mês
Teste Grátis
Gratuito
Assinatura
Relação qualidade/preço

FREE: plano básico para equipes de até 5 usuários: Projetos e colaboradores ilimitados, recursos principais.
Professional: $9,80 por usuário / mês
Business: $24,80 por usuário / mês faturado anualmente
Enterprise: para receber preços precisos, entre em contato diretamente com o Wrike.

FREE: plano básico para equipes de até 5 usuários: Projetos e colaboradores ilimitados, recursos principais.
Professional: $9,80 por usuário / mês
Business: $24,80 por usuário / mês faturado anualmente
Enterprise: para receber preços precisos, entre em contato diretamente com o Wrike.

Relação qualidade/preço
4/5
Baseado em 1.617 usuários
Compare as alternativas por relação qualidade/preço
Compare com alternativas

Recursos do Wrike

Recursos do Wrike

API
Acompanhamento de atividades
Agendamento de tarefas
Controle de tarefas
Controle do tempo do projeto
Ferramentas de colaboração
Gestão de projetos
Gestão de tarefas
Gráficos de Gantt
Integração de terceiros
Interface para arrastar e soltar
Monitoramento do progresso
Notificações automáticas
Painel de atividades
Planejamento de projetos
Planejamento de tarefas
Priorizar
Projeções
Rastreamento do projeto
Relatórios e estatística
Recursos
4,2/5
Baseado em 1.617 usuários
Compare as alternativas por avaliações dos recursos
Compare com alternativas

Categorias

Categorias

Software de Gestão de Campanhas Sistemas de Agendamento Software de BPM (Gerenciamento de Processos de Negócios) Software CNS Software de Publicidade Software de Automatização de Serviços Profissionais Ferramentas de Gestão de Projetos Ferramentas de Colaboração WEB Software para Consultoria Software de Serviços Profissionais Software de Gestão de Fluxo de Trabalho Ferramentas de Gestão de Tarefas Ferramentas de Gestão de Tempo Software de Gestão de Portfólios de Projeto Sistemas de Monitoramento de Problemas Software de Gestão de Negócios Software Agile Software de Publicidade de Display Software de Calendário Ferramentas de Gestão de TI Ferramentas de Relatórios Analíticos Software de Roteiro de Produtos Software de Gestão de Produtos Software de Plano de Marketing Software de Controle de Erros de Programação Software OKR Sistemas de Gestão de Projetos de TI Programas de Serviço de TI Software para Desenvolvimento de Jogos Software de Gestão de Recursos Software de Rastreamento de Projetos Software de Planejamento de Projeto Programas de Assistência Remota Software FSM (Gerenciamento de Serviços de Campo) Software de Gerenciamento de Atividades de Campo Software de Mensagem Instantânea e Chat Software de Comunicação de Equipe Software para Gestão e Monitoramento Remoto Software para Trabalho Remoto Sistemas de Gestão de Documentos Software de Produtividade Sistemas Kanban Software de Gestão de Desempenho Empresarial Software de Gerenciamento e Avaliação de Desempenho Ferramentas de Automação de Marketing Sistemas ERP Software de Gestão de Ciclo de Vida de Produto Software de Horário de Trabalho Software de Encomenda de Serviço Software MRM Software de Planejamento de Demanda Ferramentas de Planejamento Estratégico Software de Gráfico de Gantt Software de Local de Trabalho Digital Software Scrum Software para Plano de Negócios Software de Gestão de Contatos Programas de Compartilhamento de Arquivos Ferramentas de Análise de Marketing Software de Lista de Pendências Software de Marketing de Atribuição Software de Agendamento de Construção Ferramentas de Análise de Redes Sociais Software de Gestão de Equipes Creative Management Software Software de Gestão de Construção Civil Software de Gestão de Ativos

Perguntas frequentes sobre o Wrike

Perguntas frequentes sobre o Wrike

Abaixo estão algumas perguntas frequentes sobre o Wrike.

P: Que tipo de planos o Wrike oferece?

O Wrike oferece os seguintes planos de pagamento:

A partir de: US$ 9,80/mês

Modelo de preços: Gratuito, Assinatura

Teste Grátis: Disponível

FREE: plano básico para equipes de até 5 usuários: Projetos e colaboradores ilimitados, recursos principais. Professional: $9,80 por usuário / mês Business: $24,80 por usuário / mês faturado anualmente Enterprise: para receber preços precisos, entre em contato diretamente com o Wrike.

P: Quais são os principais recursos do Wrike?

Não temos informações sobre os recursos do Wrike.

P: Quem costuma usar o Wrike?

Os clientes habituais do Wrike são:

Grandes empresas, Empresas de médio porte

P: Em que idioma o Wrike está?

O Wrike está nos seguintes idiomas:

Alemão, Coreano, Danês, Espanhol, Francês, Inglês, Italiano, Japonês, Norueguês, Polonês, Português, Russo, Sueco, Ucraniano

P: Que tipo de planos o Wrike oferece?

O Wrike tem os seguintes planos de preços:

Gratuito, Assinatura

P: O Wrike é compatível com disponíveis móveis?

O Wrike é compatível com os seguintes dispositivos:

Android, iPhone, iPad

P: O Wrike se integra com quais outros aplicativos?

O Wrike se integra com os seguintes aplicativos:

Azuqua, Bitium, Built.io Flow, Bynder, Cronforce, Dropbox Business, Hubstaff, Kissflow Digital Workplace, Workato, Zapier

P: Que nível de suporte o Wrike oferece?

O Wrike oferece as seguintes opções de suporte:

Base de conhecimento, Suporte online, Suporte por telefone, Tutoriais em vídeo